Noi doi si ea

      Trag cu nesat din tigara.Habar n-am ce e, mi-a dat-o unu`.
       La primul fum vad negru.Inchid ochii, duc o mana la frunte, iar cu cealalta ii intind tigara:
-Vrei si tu ?
-Nu ms, azi nu.
Incepe sa-mi povesteasca vrute si nevrute, numai la timpul trecut.Diversi fosti, diverse intamplari.E genul acela de fata care face dintr-o intamplare oarecare o stire de senzatie si ii place sa palavrageasca despre asta ore-n sir….
Eu ma fac ca o ascult, dar, de fapt, aud vorbele si nu retin nimic.Tigara incepe sa-si faca efectul si-mi place, sunt atent la senzatii;trag din nou un fum adanc.Ma uit pe cer, “bai, ce nori mari si albi!”..”si ai dracu ce repede zboara!”.Ma intrerupe o atingere pe mana :
-Ce, nu-i asa ca am dreptate?
-Da, da, zic eu, ai dreptate (ce dracu a zis asta?)
Ma uit iar pe cer, se apropie un nor mare, alb, si incet-incet ia forma unui monstru care se indreapta fix spre mine.Mai trag un fum adanc, vad iar negru;cand imi revine privirea deja monstrul e aproape deasupra mea.Incep sa ma panichez.Proasta de langa mine turuie in continuare.”In plm , toanta chiar nu vede chestia asta care vine spre mine??”A ajuns deasupra mea si, incet, o gura mare se casca;deja mi-au transpirat mainile si-am paralizat.”O sa ma doara oare?”.Inchid ochii si astept….nu se intampla nimic.Cand ii deschid, nu mai e nimic deasupra mea.”Ce plm a fost aia fratie” ?
“Sex”….aud cuvantul asta si tresar un pic.Ma uit spre ea:
-Ce?
-Lumea spune ca vorbesc prea deschis despre sex…
“Aha,de-asta imi esti”.Vreau sa mai trag un fum dar s-a stins mahoarca.O aprind si trag cel mai adanc fum posibil…
-Si mie imi place sa vorbesc despre sex,spun eu, expirand tuguiat fumul.
Incepe sa-mi povesteasca de toate tampeniile pe care le face ea in pat.Imi place ce aud, dar n-are nici un efect fizic asupra mea.Pentru prima oara, ma uit cu adevarat la ea: bruneta, cur bine, sani bine,merge,dar nu pot.Baga-mi-as, sexut oricum nu fac, ca nu pot,asa ca aprind a doua mahoarca,macar sa fiu si eu bine.
Trag puternic dar nu mai vad negru.Undeva, in dreapta, imi face unu` cu mana.Ii raspund inapoi .
-Ce faci ?
-Aa?
-Cui i-ai facut cu mana?
-Era unu` acolo,n-ai vazut?
-Aoleu,nu mai fuma atat!
“E chioara,e clar”
Incepe iar sa-mi zica de unu`, care-i facea nu stiu ce chestii prin pat.Am retinut doar cuvintele cheie :cur,spray,lubrifiant,mortii ma-sii daca inteleg ceva.Trag din nou adanc de tot si inchid ochii,eliberez fumul incet.Cand ii deschid, e unu` chiar in fata mea.Baga-mi-as pula!Am sarit in spate fix in boscheti…
-Ce-ai ma nebunule ?Bai sa mor eu …nu mai fuma, incepe sa-mi fie frica!
-Femeie…in plm…tu chiar nu l-ai vazut pe ala?
-Nu e ma nici dracu`, esti tu nebun!
Si incepe iar sa vorbeasca de sex.
“Ba fratie, asta e nebuna.Cum ma nu l-a vazut pe ala?Si deja a inceput iar cu sexu` ei.Sa o fut si pe ea si pe ala,sunt mana-n-mana sigur”.Caut mahoarca prin boscheti,am noroc si o gasesc, inca arde.Trag repede de doua ori si arunc chistocul.Pot sa jur ca a ricosat din asfalt de 3 ori si a scos curcubee de scantei.Pula mea…misto.
Ma intorc spre ea si incerc sa gasesc firu narativ;ma tin usor de fir pana o ajung din urma…
-Zi si tu,sunt nebuna daca vreau sa ma stranga de gat ?Dar imi place..asa…mai hard…
-Nu ma,nu esti ,sa mor io` daca nu e misto.Nebuna mea urla cat putea,bateau vecinii obrazu` cand ma vedeau.Pula mea,o ciudata si aia, ca si tine.Imi plac ciudatele.Iti plac ciudatii ?
-Hihihi…daaa…
-Pai hai sa facem niste chestii ciudate,ce zici ?
-Cum ar fi..?

……………………………….

Ma trezesc a doua zi, am gura punga.Beau doi litri de apa dintr-un foc si ma duc la baie.In oglinda parca e Halloween.
-Coaie de unde pula mea am vanataile astea pe coate ?
Baga-mi-as pula…….”cur”,”spray” …”lubrifiant.”.Dumnezeule, adu-ti aminte cretinule ce ai facut!!
Ma duc la telefon , sa o sun pe nebuna asta. O arunc in mare cu o piatra de gat daca a facut gesturi din astea.Am un mesaj pe telefon:
“Si, pana la urma, pe cine ai vazut aseara de ai cazut asa in boscheti?”
Pfoa…

Leave a Reply

